سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خودی

اصلاح طلب چیست وکیست ؟ دوشنبه 88/1/31 ساعت 7:57 عصر

اصلاح طلب چیست وکیست ؟

این سئوالی بود که از یکی از دوستانم که خود را اصلاح طلب می دانست پرسیدم . جالب بود ، ایشان در جواب من گفت :" که هر چیزی که آقای خاتمی می گوید اصلاحات است . گفتم  : "خوب اصلاحات چه می گوید. " گفت :" هر چیزی که خاتمی می گوید (!!!)"

فهمیدم که این دوستم خود نمی داند که ، چه دارد می گوید و برای همین قانع شدم و از ایشان خدا حافظی کردم.

ولی اصلاخ طلبان و خاتمی چه چیزی می گویند ؟

  1. آقای ابراهیم اصغر زاده از دوستان به اصلاخ طلب در تاریخ 6 اردیبهشت 77 در روز نامه کیهان گفته است :" علیه خدا هم می توان تظاهرات کرد."

مثل اینکه ایشان خدای را انسان می دانند و او را مانند قوم یهود دارای خطا و ناقص می داند

  1. سروش ( صبح امروز ، شهریور 78 ): در تعارض بین تکلیف دینی و حقوق بشر ، حقوق بشر مقدم است .

ایشان انسان را بالاتر از خدا می داند و بنابر این بین قانونی که انسان وضع کرد و قانونی که پروردگار امر کرده ، قانون انسان را کامل تر و برتر می داند ( البته در صورتی که وجود خدا را قبئل کرده باشند)

  1. جامعه سالم ، تیر 78 :" مظاهر دینی ، نماد عقب ماندگی است ."

اینان مسجد ، نماز ، دعا ، حجاب ، حیا و... را نماد عقب ماندگی می دانند و همجنس بازی ، فحشا ، عرق خواری و، تجاوز و .. را عین عین پیشرفت

  1. عزت ا... سحابی ( عصر آزادگان 16 دی 78 ) :" آدم و حتی معصومین (ع) خود بخود بدون نظارت مردم به طور اصولی ، در معرض انحراف هستند ."

اگر امامی معصوم است ، پس حرف عدم انحراف بخاطر وجود مردم دیگر چه صیغه ای است ( البته به زودی +هنگام انتخابات خواهیم شنید که این شخص رد صلاحیت شده است و روزنامه ها ی به اصطلاح اصلاح طلب نیز دادمی زنند که :" این بنده خدا نماز شب خوان بود و به امامان ارادت خواصی داشت و فقط به دلیل این که یک شخص را قبول نداشت رد صلاحیتش کردند )

از این دست سخنان بسیار زیاد توسط اصلاح طلبان امروز گفته می شود که دیگر مجالی برای گفتن نیست و فقط برای حسن ختام به سراغ نماد به اصلاح طلبی می روم وچند تا از سخنان ایشان را بیان می دارم.

آقای خاتمی ( روزنامه سلام ، 30 اردیبهشت 1375) :" به جرات می توان گفت در زندگی قومی که عزم تعالی و پویایی کرده است ، هیچ تحولی کارسازی پیدا نخواهد شد مگر آنکه از تمدن غرب بگذرد و شرط دگرگونی اساسی آشنایی تمدن غرب و لمس روح آن  ، یعنی تجدد است ، کسانی که با این روح آشنا نیستند ، هرگز به پدید آوردن دگرگونی سودمند در زندگی خود توانا نیستند . سوگمندانه اقوامی نظیر ما ، هنوز از آن آشنایی محروم هستیم ."

امام خمینی (ره) :" شما خیال نکنید که در غرب خبری هست . مانمی گوییم که آنها کارخانجات ندارند ، آنها درست کرده اند همه این ها را ، اما اساس انسانیت آنجا نیست ....

این غرب است که دارد اساس اخلاق انسانی را از بین می برد ، این غرب است که دارد شخصیت انسان را ازبین می برد و ما خیال می کنیم غرب همه چیز است ، ...."

البته غرب زده معروف ایران که دست پرورده انگلیس و صهیونیست بود ( تقی زاده ) سالیان سال قبل گفته بود که :" باید سراپا غربی شویم "

آقای خاتمی در عاشورای 1378 گفته است که :" جان انسان بر عقیده ی او تقدم دارد ."

وای بر ایشان که در روز پیروزی خون بر شمشیر و روز فدا کردن جان و خانواده برای اعتقاد چنین سخنی گفته است .

در این مطلب من کاری با اشخاص حقیقی ندارم ( یعنی خاتمی و اصغر زاده و....) ، بلکه صحبت من در مورد به اصطلاح اصلاح طلبان است ، آنان که مکررا اسلام را زیر پای خود نهاده اند و وقتی به مردم می رسند برای رسیدن به مقاصد خودشان دم از اسلام می زنند .

و من خدا را شکر می کنم که بیشتر ملت ایران ، اصول ( خداقل اسلام را به عنوان یکی از مبانی اصول ) را قبول داشته و بر اساس آن اصول خواستار اصلاحات می باشند .

والسلام

ادامه دارد....

     


نوشته شده توسط: حسن عباسی


خانه
مدیریت
پست الکترونیک
شناسنامه
 RSS 

:: کل بازدیدها ::
3264


:: بازدیدهای امروز ::
0


:: بازدیدهای دیروز ::
0



:: درباره من ::

خودی

:: لینک به وبلاگ ::

خودی


:: پیوندهای روزانه::

16آذر [64]
سربداران [15]
[آرشیو(2)]



:: خبرنامه ::