سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خودی

اعلام کاندیداتوری شنبه 88/2/19 ساعت 1:34 عصر

روزنامه زیر گنبد کبود وابسته به حزب 22 خردادی بیانیه ای به این شرح منتشر کرد

به نام حضرت عشق 

در راستای استفاده هرچه بیشتر از نیروهای  متخصص و آگاه و متنوع در انتخابات اینجانب حسن عباسی اعلام کاندیداتوری برای ریاست جمهوری می نماییم .

لذا برای شما ساکنان این مرز و بوم اسامی وزیران و دلایل این انتخاب شایسته و بایسته را اعلام می دارم.

1. مهندس خودم ریاست جمهور :

زیرا را در تمام خوابگاه 4 مرا انسانی رئوف ، مهربان ، میانه رو ، بی طرف ، عاقل و زرنگ می دانند . از همان بچگی دوستام مرا همیشه در بازی ها به عنوان داور انتخاب می کردند ( نه به این خاطر که بازی را خراب می کردم ) به این دلیل که مرا انسانی مصلح می دانستند . هیچ وقت نامردی نکردم برای همین تمامی دوستانم به من لقب ساده لوح بزرگ را دادند .

2 . مهندس قاسم محمدی ، وزیر فرهنگ :

از آنجایی که این انسان پاک همیشه در راستای فرهنگ سازی گام های ارزشمندی برداشته است ( مثلا هیچ وقت از کمد دوستش بدون اجازه چیزی بر نمی دارد وفقط از کمد اتاق های کناری دزدی میکند) و همچنین هیچ وقت دیده نشده است که ایشان با صدای بلند در خوابگاه آهنگ گوش کند ( موبایل 1100 دارد ) و همچنین از آنجایی که اگر کسی حرفی خلاف ایشان بزند این شخص به نرمی ارشاد می کند واگر نپذیرفت به شدت ارشاد می کند من حسن عباسی ایشان را به عنوان وزیر فرهنگ وارشاد خود انتخاب کرده ام

3 . مهندس اسحاق فدایی ، وزیر خزانه داری :

حتما از این وزارت خانه تعجب می کنید ولی شما باید از تدبیر من بسیار خوشحال باشید زیرا با توجه به داده های من در زمان ریاست جمهوری بعضی ها 6 میلیارد گم شده است وهنوز پاسخ گو کسی نشده است من این وزارت خانه را برای توجیح گم شده پول ها برای روشنایی اذهان عمومی انتخاب کرده ام .

و حال دلیل انتخاب ایشان :

اول این که ایشان آب از دستش برای کسانی غیر از ما نمی چکد ، دوم این شخص وقتی درجایی سرمایه گذاری می کند ( رخت شور خانه خوابگاه 4 ) کاری می کند که از در آمد باقی سرمایه گذاران کم و ببر دارایی وی افزوده شود و سوم ایشان ذهنی بسیار توجیح گر دارد بحدی که من  ( خود که استاد سفسته هستم ) هنوز نتوانسته ام چیزی را برای ایشان اثبات کنم و چهارم برفرض اثبات به ایشان ، این شخص می تاواند با طرح مشکلات واحی به دولت بعد از من روی آن را بپوشاند .

4 . مهندس حمید شجاع الدینی ، وزیرخارجه ک

از آنجایی که ایشان درس زبان انگلیسی را باتک ماده پاس کرده است ( تمامی دوستان من هنوز قادر به این کار نیستند ) واز آنجایی که کسی از حرف زدن های ایشان سردر نمی آورد (  همش حرف سیاسی می زنه ) و از آنجایی که کمتر پیش می آید که در دانشکده یافت شود و از آنجایی که با تمام قدرت سر حرف اش است ( نمونه اش همین دفتر ... خودمان ) و از انجای که ایشان هم مثل ما تا کنون خارج نرفته است ، ایشان را برای این سمت انتخاب کرده ام .

5 .  مهندس  مهدی یگانه ، وزیر جنگ :

دلایل بسیار زیادی برای انتخاب ایشان به عنوان وزیر جنگ دارم که برای فهمیدن بسیاری از دلایل آن باید ایشان را ببینید و برای فهمیدن بسیار بیشتری باید با ایشان گفت و شنود داشته باشید .

الف ) ایشان همیشه مصلح به سنگ می باشند

ب ) اگر با ایشان راه نیایید شما را دوشمن فرضی می نامد و .....( نمونه اش با وزیر خارجه خودمان که قبلا اشاره ای به آن شد )

ج ) ایشان هم در اثر موارد ( 100% )  به حرف مخالف خود گوش نمی دهد

د ) ضرب دست ایشان ( سنگ) برای جنگ های از راه دور بسیار عالی می باشد ( من خود شاهدی بر این مدعا بوده ام )

.........

6 . مهندس صادق رحمانی ، وزیر اطلاعات :

من و تمامی دوستانم بعد از عمری با ایشان بودن هنوز نتوانسته ایم بفهمیم ایشان چه کاری می کند و این همه اطلاعاتی که دارد از ..... را از کجا می آوردو جالب این که روی این اطلاعات می توان برنامه ریزی کرد ( 50% درست و 50% اشتباه )

در پایان اعلام می دارم که هنو ز کابینه این جانب نیاز به انسان های کار کشته ای برای باقی وزارت خانه ها می باشد لذا از تمامی کسانی که می خواهند در کابینه من شرکت کنند خواهشمند ام که مبلغ قابل توجهی را به اتاق 111 خوابگاه 4 واریز نموده تا آنها نیز بتوانند در این مناقصه شرکت کنند

باتشکر حسن عباسی


نوشته شده توسط: حسن عباسی


خانه
مدیریت
پست الکترونیک
شناسنامه
 RSS 

:: کل بازدیدها ::
3266


:: بازدیدهای امروز ::
1


:: بازدیدهای دیروز ::
0



:: درباره من ::

خودی

:: لینک به وبلاگ ::

خودی


:: پیوندهای روزانه::

16آذر [64]
سربداران [15]
[آرشیو(2)]



:: خبرنامه ::